~~Aku ingin menjadi makmum kepada seorang imam, aku ingin menjadi sayap kiri pada seorang khalifah, aku ingin menjadi pendengar kepada seorang dai'e, aku ingin menjadi seorang mujahidah kepada seorang mujahid, aku ingin memberi cintaku pada insan yang mencintai Allah lebih dari segalanya~~

Pages

Wednesday 7 April 2010

Salam Taa'ruf~

Posted by Aliesha Kirana at 21:39
Assalammualaikum,

Salam taaruf, buat teman2 yang bukak blog ni... selamat datang aku ucapkan...aku bukanlah baru dlm arena blog ni, tp, yes, this is my new born baby.. my latest blog, Coretan Cinta Aliesha Kirana... blog ini aku khaskan untuk mencoret segala rasaku tentang CINTA..
kalu kwn2 aku yg baca, mesti korang rase aku ni giler blog...sbb byk sgt blog aku...ahahaha... mcm yg penah aku bebelkn kt entry ini dlm Citra Hati Insan Biasa, aku seorang yg sistematik dan aku ske bahagikan blog aku pada mende2 spesifik... jadi ini adalah blog aku yg akan aku coretkn sume pasal cinta.
aku ingin wat pengakuan, dari kecil sampai sekarang, aku tak pernah bercinta. tapi aku sentiasa rasakan cinta itu sentiasa sebati dalam diri aku.
aku punya keluarga yang kucinta, aku cintakan agamaku, aku sangat cintakan Penciptaku, Allah S.W.T.. aku sgt cintakan Rasulullah, dan aku bakal mencintai insan yg telah tercipta untukku. sejak dulu, aku sendiri tak pasti mengapa, tapi rakan2 sering menjadikan aku rujukan dalam membantu menyelesaikan masalah cinta mereka, sedangkan aku sendiri tidak pernah punya pengalaman.tp aku mmg ske segalanya berkaitan cinta...aku rasakan cinta tak mampu dipsahkan dari hidup setiap manusia kan? hmm...indahnya cinta itu andai cinta itu kerana Allah~~
ok, itu saja luahan aku untuk entry ini...salam taaruf buat semua... moga kita semua bertemu dan berpisah kerana Allah... ukhwah fillah~~

2 comments:

azie said...

salam ella,

selamat menulis!
=)

Aliesha Kirana said...

thanks azie~~~ dlm ni khusus utk bab cinta jer tau...eheheeh~~nnti rajin2 singgah la ek...hehe


 

Penuh Rasa Cinta Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea